Прикарпатські газети довели свою проукраїнську позицію

Ви є тут

Евгения Кужненкова

Наш край завжди мав стійку проукраїнську позицію. Одна із газет Івано-Франківщини заявила, що відмовляється друкувати програму телеканалу "Інтер". Чому видання почало свій протест, читайте на Franyk.city.

«Інтер» – на цвинтар. Саме такими словами Городенківська міськрайонна газета “Край” заявила, що програму телексну «Інтер» не буде друкувати через відому антиукраїнську позицію.

Про своє рішення ЗМІ повідомив на своїй сторінці у фейсбуці. Причиною став святковий концерт до Дня Перемоги, який телеканал любо транслював з неоднозначним підтекстом.

 9 травня телеканал ще раз підтвердив, що не є солідарним з усією країною у боротьбі з російськими окупантами. Попри те, що даний день в Україні почали відзначати, як день пам’яті героїв, які боролися за волю нашої країни, «Інтер» продовжив святкування у традиційному для пострадянського періоду руслі.

Коли вся країна проводила цей день під гаслом «ніколи знову», в ефірній сітці телеканалу розмістили концерт, присвячений «перемозі». Можливо, це не викликало б великого резонансу, якщо б ведучі не заявили з екранів телебачення, що не можна допустити перейменування вулиць і називати їх іменами фашистів. Цікаво, кого саме мали на увазі автори святкової програми?

Саме через це, місцева газета Івано-Франківського краю вирішила, що не буде публікувати програму телеканалу, який так ставиться до декомунізації.

Звісно, редакція переживає, що лишає без інформації своїх читачів, проте у цей же час у виданні заявляють, що слід таким чином боротися з каналом, який веде проросійську пропаганду. Працівники «Краю» заявляють, що недопустимо рекламувати канал, який байдужо ставиться до того, що відбувається на сході нашої держави, навіть, якщо читачі заради телепрограми будуть обирати інші газети.